Procedura naprawcza w naszym serwisie, uwzględniająca wielkość urządzenia, jest następująca:
Rodzaje sprzętów małych:
1. Sprzęty małe muszą być dostarczone do jednego z naszych lokali osobiście, bądź za czyimś pośrednictwem (naprawy tych sprzętów nie wykonujemy w domu u klienta).
2. Gdy rozpoczniemy naprawę, powiadamiamy klienta o koszcie naprawy oraz informujemy o szacowanym czasie naprawy.
3. Po otrzymaniu zgody, przystępujemy do dalszej czynności naprawczej.
4. Jeżeli nie posiadamy potrzebnych części w swoich zasobach, wówczas zamawiamy u autoryzowanych producentów.
5. Po naprawieniu i dokładnym sprawdzeniu sprzętu, informujemy klienta o wykonaniu naprawy.
Rodzaje sprzętów dużych:
1. Po zauważeniu awarii sprzętu, prosimy o kontakt telefoniczny, bądź za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
2. Jeden z naszych techników skontaktuje się z Państwem, celem dokładnego ustalenia terminu naprawy.
3. Po przyjeździe i wstępnych oględzinach (na miejscu, u Państwa w domu), technik powie jaki jest koszt naprawy.
4. Gdy zdecydują się Państwo na nasze usługi, naprawa zostaje przeprowadzana, a po jej zakończeniu sprzęt jest dokładnie testowany.
Od 1993 r. prowadzimy gwarancyjną i pogwarancyjną naprawę AGD. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafimy sprawie usunąć każdą usterkę. Zachęcamy do współpracy i gwarantujemy rzetelność wykonanej usługi.
Adres:
ul. Konstytucji 3 Maja 24
15 - 776 Białystok
tel: (85) 653 26 68
Adres:
ul. Krucza 6
15 - 346 Białystok
tel: (85) 745 39 29