• Jak naprawiamy?

  • Jak naprawiamy?

    Procedura naprawcza w naszym serwisie, uwzględniająca wielkość urządzenia, jest następująca:

  • Sprzęty małe (do 10 kg)

    Rodzaje sprzętów małych:

    • żelazko,
    • odkurzacz,
    • ekspres do kawy,
    • młynek do kawy,
    • mikrofalówka,
    • suszarka do włosów,
    • lokówka,
    • prostownica,
    • podgrzewacz wody,
    • irygator,
    • szczoteczka elektryczna,
    • itd.

    1. Sprzęty małe muszą być dostarczone do jednego z naszych lokali osobiście, bądź za czyimś pośrednictwem (naprawy tych sprzętów nie wykonujemy w domu u klienta).

    2. Gdy rozpoczniemy naprawę, powiadamiamy klienta o koszcie naprawy oraz informujemy o szacowanym czasie naprawy.

    3. Po otrzymaniu zgody, przystępujemy do dalszej czynności naprawczej.

    4. Jeżeli nie posiadamy potrzebnych części w swoich zasobach, wówczas zamawiamy u autoryzowanych producentów.

    5. Po naprawieniu i dokładnym sprawdzeniu sprzętu, informujemy klienta o wykonaniu naprawy.

  • Sprzęty duże (pow. 10 kg)

    Rodzaje sprzętów dużych:

    • pralka,
    • zmywarka,
    • suszarka do ubrań,
    • pralko-suszarka,
    • lodówka,
    • zamrażarka,
    • piekarnik,
    • płyta grzewcza.

    1. Po zauważeniu awarii sprzętu, prosimy o kontakt telefoniczny, bądź za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.

    2. Jeden z naszych techników skontaktuje się z Państwem, celem dokładnego ustalenia terminu naprawy.

    3. Po przyjeździe i wstępnych oględzinach (na miejscu, u Państwa w domu), technik powie jaki jest koszt naprawy.

    4. Gdy zdecydują się Państwo na nasze usługi, naprawa zostaje przeprowadzana, a po jej zakończeniu sprzęt jest dokładnie testowany.